Темата със SEO гаранциите е много обширна и съответно има много спорове по нея. SEO оптимизацията винаги носи риск. Въпросът е дали този риск ще бъде поет от клиента или от изпълнителя.

Нека първо обясним за SEO позициите, какви точно гаранции даваме и защо ги даваме.

Защо има риск?

Ние не притежаваме Google. Нашата работа е да покажем на търсачката, че този сайт е стойностен, зад него стоят истински професионалисти и чрез множество похвати като: подобряване качеството и структурата на сайта, скоростта на зареждане, външни фактори, присъствие в социални мрежи и много други, да го класираме съответно на топ позиции.

Класирането, обаче, зависи от конкуренцията, понякога е нужно повече време от предвиденото. Има сайтове, които Google просто не харесва (независимо от усилията ни) – например по тях е работил безрезултатно друг оптимизатор в миналото, използвани са много спам практики, сайта няма наложен бранд, а е в трудна ниша и т.н. На първа страница има само 10 места, а за там се борят стотици и хиляди сайтове.

Това, което правим ние, е да гарантираме чрез договор спокойствието на клиента, че ако не си свършим работата, той ще си получи парите.

Няма твърда SEO позиция

Никой не може да гарантира конкретна позиция, а дори понятие като точна позиция вече не съществува. След персонализираните резултати, вече всеки вижда различни резултати при търсене спрямо неговото местоположение, интереси, сайтове в които е влизал и следи, и много други фактори. Тези резултати обикновено варират с по 2-3 позиции между различните потребители от един град.

Има обаче нещо, наречено средна позиция. Най-точна представа за средната позиция можем да добием от Google Search Console (инструмент на Google), който може да ни покаже средно на каква позиция потребителите виждат нашия резултат.

Отделно резултатите могат да бъдат проверени от инкогнито режим на браузера, както и има инструменти за следене на позиции, които ни дават допълнителна представа как реалистично сме се класирали.

Какви гаранции даваме и защо?

Ние гарантираме първа страница (топ 10) по малка част от фразите, които оптимизираме. Обикновено резултатите са доста по-добри, но все пак не можем да рискуваме с огромни обещания.

Много колеги в бранша са против SEO гаранциите. Това е защото са уверени в своите умения и този тип „недоверие“ на клиента ги обижда. Ние не смятаме така, уважаваме вашите опасения, затова сме склонни да гарантираме работата си.

Постигнатите резултати се проверяват през инкогнито режим на браузера и се сравняват с Google Search Console. Не обещаваме конкретна позиция, обещаваме първа страница, така че дори резултатът да варира от 3та до 6та позиция, клиента не е ощетен.

Дали SEO продава?

Приблизително 20 до 60% от потребителите кликват на първите 3 резултата. Представете си какво е да сте в топ 3 (първа до трета позиция) по фрази с по 1000 до 10 000 търсения на месец всяка.

Ако не сте сигурни, първо пуснете малко Adwords реклама, убедете се че тези ключови думи/фрази продават и тогава вече инвестирайте в цялостна оптимизация.

Нашите цени за SEO оптимизация можете да намерите на https://webtech.bg/seo/.